هنر انتخاب لباس زیر مناسب بانوان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب لباس زیر مناسب بانوان بیشتر از اینکه به لحاظ زیبایی اهمیت داشته باشد، به جهت حفظ سلامت بانوان مهم است. زیرا در صورت انتخاب لباس زیر بی‌کیفیت، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. اما در انتخاب لباس زیر مناسب، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

انتخاب لباس زیر مناسب بانوان بیشتر از اینکه به لحاظ زیبایی اهمیت داشته باشد، به جهت حفظ سلامت بانوان مهم است. زیرا در صورت انتخاب لباس زیر بی‌کیفیت، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. اما در انتخاب لباس زیر مناسب، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

 

نکات مهم در انتخاب لباس زیر بانوان

قبل از انتخاب لباس زیر مناسب بانوان، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

اندازه و سایز مناسب

اندازه لباس زیر بسیار مهم است، بهتر است لباس زیر را طوری انتخاب کنید که متناسب با اندام و اندازه واقعی شما باشد تا به طور مناسب بر روی بدن قرار گیرد و موجب ناراحتی‌تان نشود.

نحوه محاسبه سایز لباس زیر زنانه

  1. ابتدا باید اندازه بدن خود را دقیقاً اندازه‌گیری کنید. برای این کار از متر استفاده کنید و اندازه‌ دور سینه، کمر و باسن خود را یادداشت کنید.
  2. هر برند لباس زیر، استانداردهای مختلفی برای اندازه‌ها دارد. بنابراین بهتر است به راهنمای اندازه و جدول سایز برند و مدل مدنظرتان توجه کنید. جدول سایز به شما کمک می‌کند تا سایز مناسب لباس زیر را بر اساس اندازه بدن خود انتخاب کنید. با توجه به اندازه‌هایی که یادداشت کردید، سایز مناسب خود را در جدول سایز پیدا کنید.

جنس لباس زیر

پارچه‌های نرم و تنفس‌پذیر مثل پنبه برای راحتی بدن در طول روز مناسب هستند. دقت داشته باشید که جنس پلاستیک برای انواع لباس زیر، سبب ایجاد حساسیت‌های پوستی و بیماری‌های عفونی می‌شود. نخ پنبه، بهترین جنس پارچه برای تولید لباس زیر به شمار می‌آید و بر خلاف الیاف مصنوعی، دمای بدن را ثابت نگه می‌دارد و تنفس پذیری بالایی دارد.

به طور کلی جنس لباس زیر باید به گونه‌ای باشد که تنفس پذیری بالایی داشته باشد و جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد. همچنین پارچه لباس زیر باید نرم و لطیف باشد تا به پوست شما آسیبی نرسد.

طرح و مدل لباس زیر

لباس زیری که به شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس ‌دهد را انتخاب کنید. مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی از لباس زیر وجود دارند، بنابراین به دنبال طرح و مدلی باشید که به سلیقه شما نزدیک و در عین حال کاربردی باشد.

انواع مدل لباس زیر

انواع لباس زیر کاربردهای مخصوص به خود دارند، بنابراین بهتر است با انواع لباس زیر و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

شورت بیکینی

بیکینی زنانه، شورت با یک برش کلاسیک است که پوشانندگی آن نسبت به شورت‌های روزمره کمتر است. این نوع شورت معمولا برای استفاده در ساحل، استخر و آفتاب گرفتن مناسب است.

لباس زیر زنانه

شورت لامبادا(بندی)

شورت لامبادا (lambada panty) نوعی شورت فانتزی است که کمترین میزان پوشانندگی را دارد. از شورت لامبدا، برای ایجاد جلوه فانتزی و اندام نمایی، استفاده می‌کنند.

شورت جنیفری (هیپستر)

جنیفری یا هیپستر چیزی بین بیکینی و شورت فاق بلند است. فاق متوسطی دارد و کش شورت بر روی استخوان لگن قرار می‎گیرد. پوشیدن این شورت برای زیر شلوار فاق کوتاه، زیر دامن شلواری و یا دامن کوتاه مناسب است.

ست فانتزی گارتردار

گارتر (گیره جوراب) بخش از لباس زیر است و معمولا آن را در زیر لباس عروس می‌پوشند و به عنوان یکی از اکسسوری‌های خواب نیز استفاده می‌شود.

ست شورت و سوتین توری یا دانتل

ست لباس زیر زنانه دانتل، مدل خاصی از شورت و سوتین نیست بلکه نوعی پارچه است که در دوخت لباس زیر بانوان از آن استفاده می‌شود.

سایر انواع لباس زیر بانوان

ست شورت و سوتین فانتزی، بادی فانتزی و انواع لباس خواب نیز جزء لباس زیر بانوان محسوب می‌شوند و از جنس‌های مختلفی تولید و با توجه به نوع استفاده انتخاب می‌شوند.

نوع استفاده

قبل از انتخاب لباس زیر باید از خود بپرسید که آیا لباس زیر را برای استفاده روزمره می‌خواهید و یا برای مناسبت‌های ویژه؟ این موضوع می‌تواند در انتخاب شما تأثیرگذار باشد.
اگر لباس زیر را برای استفاده روزمره نیاز دارید، باید از لباس زیرهای معمولی، فاق بلند و نخی استفاده کنید تا در طول روز آزاد و راحت باشید، اما اگر لباس زیر را برای مراسمی خاص و یا پوشیدن زیر لباس مجلسی می‌خواهید باید لباس زیر فانتزی و یا لیزری انتخاب کنید.

توجه به جزئیات

دکمه‌، زیپ‌ و سایر جزئیات در راحتی و کیفیت لباس زیر موثر هستند، بنابراین در انتخاب لباس زیر مناسب به این نکته توجه کنید که لباس زیرهایی با اکسسوری اصلا مناسب استفاده روزمره نیستند زیرا راحت نیستند.

با مراعات این نکات، می‌توانید لباس زیر مناسبی را برای خود انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی، سلامت خود را نیز تضمین کنید.

شما لباس زیر خود را چگونه انتخاب می‌کنید؟

برای انتخاب لباس زیر، معیارهای متفاوت و نکات مهمی وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره کردیم. از آنجاکه دقت به هریک از این نکات، زمان زیادی می‌برد، بهتر است بگوییم که انتخاب لباس زیر مناسب برای بانوان، خود نوعی هنر است که هم زیبایی و هم سلامت را برای بانوان به همراه دارد. در نهایت برای خرید عمده لباس زیر زنانه نیز پیشنهاد می‌کنیم به سایت omdbox.com سری بزنید.

برچسب ها:
لباس زیر
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید